Hushållsexperten söker en kundmottagare/kontorist till vårt kontor i Skellefteå. Tjänsten är heltid.
Dina arbetsuppgifter är att hjälpa kunder över telefonen, skriva order och agera som kundmottagare samt planera dagarna till våra servicetekniker. Du kommer att beställa reservdelar från våra leverantörer till kunder och servicejobb samt återrapportera garantijobb.
Vi söker dig som är serviceinriktad, gillar att träffa människor, är lösningsfokuserad och har ett intresse för teknik. Du behöver ha datorvana och kunna de vanligaste programmen samt att kunna sköta mejl är ett krav.
B-körkort, samt goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Har du erfarenhet av att arbeta tekniskt, med el eller med vitvaror sedan tidigare är detta en fördel. Gedigen produktutbildning och programutbildning kommer tillhandahållas av företaget vid anställning.
Har du frågor eller funderingar kan du kontakta Magnus på
0910-21 14 51 eller mejla ditt CV till
magnus@hushallsexperten.se